زندگی ساسی مانکن

ادامه مطلب را بخوانید....

خوب دوستان امروز میخوام براتون تعریف کلی زندگی و محله کار و خونه ساسی مانکن رو براتون بگم.

ساسی مانکن اصالتا بچه اهوازه و حسین مخته هم بچه اهوازه ولی وقتی از اهواز نقل مکان کردن حسین رفت تهران ساکن شد و ساسان کرج ساکن شد.

ساسان اولین بار که اومد کرج ساکن محلهی زمینای خانوم انصاری یا اوقافیا ساکن شد.

اون زمان که شهرتی نداشت و پولی نداشت و تقریبا اوله کارش بود داخله پیتزا بوف کرج واقع در محله ی جهانشهر به عنوان پیک موتوری استخدام شد . به طوری که اگه زنگ میزدید پیتزا بوف و سفارش میدادید ممکن بود پیتزا رو براتون ساسی بیاره.

ساسی بعد از کلیپ پارمیدا که در ان زمان سبک جدید تلقی میشد و کسی اهنگ شاد با ریتم ۶/۸ و سبک رپ نمیخوند تونست خودش رو بکشه بالا و معروفیت خودش رو اثبات کنه.

بعد از معروفیتش و گل کردن اهنگ هاش در جشن های عروسی و تولد و … از ساسی دعوت میشد به جشن ها و مهمانی ها که بخونه و کارش رونق پیدا کرد و یک پراید هاشبگ حدود ۲ سال پیش گرفت.

بعد از رونق کار یک استدیو واقع در کرج – گوهردشت – خیابان … – به اسم باران زد.

هنوز دلیله مشخصی از جداییش با حسین مخته پیدا نشده و نه ساسی و نه حسین مخته هیچ مصاحبه ای در این مورد تا کنون ندادن.

هم اکنون ساسی مانکن به صورت تکی کار میکنه و گاهی اوقات با افراد گروه رادین بند همکاری میکنه و هیچ گروهی از طرفه خودش نداره.

ضمنا چند وقت پیش با یک پرشیا دیدمش که برای خودش نیست برای امیر مسعود هستش.

ساسان همچنان کارهاش رو قوی انجام میده و همینطور حسین و با اینکه از هم جدا شدن ولی هنوز جایگاه خودشون رو حفظ کردن و پسرفت نکردن ولی در کل 2 سال هست که سبک رپ فارسی از شاخ بودن و ارزشش کم شده به دلایل زیر:
1-بسیاری از رپر های 021 و قدیمی ایران از کشور خارج شدن و در خارج فعالیت میکنن که این باعث شده که رپ عظمت خودش رو از دست بده چون وقتی کارها رو در ایران بدون مجوز میدادن بیرون و در فضایه بسته خیلی ارزش بیشتری داشت.
2-خواننده رپ زیاد شده و فقط افراد مشخصی مثله قدیم کار نمیدن این باعث میشه که مردم زده بشن و به قول معروف سبک رپ فارسی که شامل {‌اجتماعی . پارتی . دیس لاو …} هستش خز بشه و از جذابیت و جدید بودنش بیفته.
البته اینم بگم که خواننده تکراری زیاد شده که تکراری میخونن قدیم هر رپری به سبک خاصی میخوند.

منبع:ساسی مانکن.آی آر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد