جوک حیف نون

حیف نون با یک سرهنگه سوار هواپیما میشن حیف نون رو به سرهنگه می کنه میگه ببخشید شما گروهبانید؟ سرهنگه میگه نه حیف نون همین سوال رو چند بار می پرسه. آخر سرهنگه خسته میشه میگه بله بابا من گروهبانم . حیف نون میگه : تو غلط کردی پس چرا لباس سرهنگارو پوشیدی؟

******

یه نفر دنبال جای پارک می گشت، هرچی بیشتر می گرده کمتر پیدا می کنه، بالاخره به خدا می گه خدایا! اگر جای پارک پیدا کردم قول می دم نماز بخوانم، قول می دم روزه بگیرم… همین طور داشت قول می داد که یک دفعه یک جای پارک پیدا می کنه، می گه: خدا جان! خیلی ممنون! شما لازم نیست زحمت بکشی، من خودم پیدا کردم.

******

حیف نون میره رستوران، گارسون میخواد بزارتش سر کار میگه: غذای امروز «کوجموتونو تیاپوفو ساخارینو گلاسه» با «لیمو» است! حیف نون میگه: «کوجموتونو تیاپوفو ساخارینو گلاسه» با چی؟

******

از حیف نان پرسیدند: سخت‌ترین روزهای زندگیت کی بوده؟ میگه: چهار روز اول عروسیم! میگن: چرا؟ میگه: چون خجالت میکشیدم باد صدادار ول کنم!

******

از یه لره میپرسن تو شما آدم مشهور هم هست میگه آره …. سوفیا لُره ! ، الیزابت تای لُر ، لُر و هاردی …. یه ماده شیمیائی هم هست که اختراع خودمونه بهش میگن کلُر

******

حیف نان میمیره و میره اون دنیا، بهش میگن: ببینم، عزرائیل چیزی بهت نگفت؟ حیف نان میگه: نه! دوباره ازش می‌پرسن: جبرئیل چی؟ حیف نان میگه: نه! بهش میگن: میدونی واسه چی اومدی اینجا؟ حیف نان میگه: نه! بهش میگن: تو در مورد Network Marketing چیزی میدونی؟!

******

حیف نان می خواسته بمیره وصیت می کنه من که مردم یه میلیون خرجم کنین، وقتی میمیره پسرش یه میلیون خر جمع میکنه

******

حیف نان و دوستش میرن اکس پارتی حیف نان هلکوپتری می ره، دوستش با آرپی جی7 می زنتش !!!

******

حیف نون با احساساتش بازی میکنه دو هیچ میبازه.

******

حیف نان صبح میره مغازه و کرکره رو بالا میکشه و میگه بسم الله رحمان رحیم وارد میشه و میبینه همه مغازه رو خالی کردن ! کرکره رو میکشه پایین و میگه صدق الله علی العظیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد