جوک قدیمی

ملانصرالدین در عرصه ی مسابقه بر اسبی بنشست و یال اسب در دست گرفت.


اسب تاختن آورد و ملا از پشت آن لغزید و از ابتدای یال به انتهای دمب آن رسید !


پس آواز در داد: آهای! آهای ...! این اسب تمام شد یک اسب دیگر بیاورید!!!


----


مرد موقع برگشتن به اتاق خواب گفت: "مواظب باش عزیزم، اسلحه پر است"


دختر که به پشتی تخت تکیه زده بود گفت: "این را برای کشتن زنت گرفته ای؟""


نه خیلی دل و جرات میخواهد، میخواهم یک حرفه ای استخدام کنم""


من چطورم ؟"


مرد پوزخندی زد "آخر کدام احمقی برای آدم کشتن یک زن استخدام میکند؟"


زن لبهایش را مرطوب کرد، اسلحه را به طرف مرد گرفت و گفت:"زن تو"بنگ بنگ


----

یه جهنمی به بهشتیه میگه میشه از میوه هات به منم بدی؟ میگه نه

میگه چرا؟ میگه نمی شه

جهنمیه میگه: ها توام یه روز میای بگی آب داغ بده دیگه

----

به یکی میگن اگه حالت تهوع بهت دست داد چی کار میکنی میگه هیچی من بهش دست نمیدم

----

غضنفر داشته دعا می کرده: خدایا منو نیامرز!

ازش می پرسن چرا این جوری دعا می کنی؟

می گه دارم شکسته نفسی می کنم!

----

مردی با افتخار گفت: زن من یک فرشته است مرد دیگری جواب داد: خوش به حالت، زن من هنوز زنده است!

----

مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند

بر اثر کمبود حوصله طلاق می دن

ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !

جوک جدید

اولی: آقای دکتر، من فکر می کنم عینک لازم دارم. دومی: بله حتما! چون این جا مغازه ساندویچ فروشی است!

.

.

.

یک حقیقت زندگی: هر چقدر به دیگران کمک کنی چند برابر ش از جایی که فکرشو نمکنی بهت کمک میشه میگی نه؟ شماره حساب منو یادداشت کن……….

.

.

.

غضنفر هی نگاه به گوشیش میکرده و میخندیده ، بهش میگن اس ام اس اومده ؟ میگه آره ، میگن چیه ؟ میگه یکی هی اس ام اس میده Low Battery !!!




نقد بازی جدید Max Payne 3

شاید اکثر بازی های کامپیوتری بیشتر جنبه سرگرمی داشته باشند تا اینکه یک پیام خاص را به بازیکن بدهند یا هدفی بجز انتقال یک هیجان زود گذر را داشته باشند. اما در این بین هستند بازی هایی که علاوه بر داشتن المان های یک بازی خوب، حرف هایی تازه برای گفتن داشته باشند. سرآمد این بازی ها را می توان عنوان Max Payne ساخته شرکت Remedy دانست. این بازی از جمله عنوان هایی بود که سبک سوم-شخص را دچار تحولی عظیم کرد. داستانی بسیار غنی با حال و هوای تاریک که انتقاد شدیدی به دولت آمریکا و عملکردهای ضد و نقیض این کشور می کرد. مکس پین یکی از افسران پلیس نیویورک بود که روی پرونده نوعی مواد مخدر کار می کرد. پی گیری های او به جایی رسید که باعث شد خانواده اش به دست اشخاصی نامعلوم کشته شوند. بازی به خوبی بازیکنان را در فراز و نشیب های زندگی مکس قرار می داد. مکس که دیگر تمام انگیزه اش از بین بردن این گروه خلافکار است، در ادامه می فهمد شرکتی که این ماده مخدر را تولید می کند تحت نظارت کامل دولت آمریکا قرار دارد. دولتی که او سال های زیادی است برایش کار می کند و به خاطر آن خانواده اش را از دست داده است.
 
وجود چنین بازی ای باعث شد که ساخته های سم لیک(Max Payne 1 , Max Payne 2)  به بازی های ماندگار تبدیل شوند. اما در نسخه سوم این بازی دیگر خبری از سم لیک و استودیوی بازی سازی Remedy نیست. Rockstar تنها صاحب امتیاز عنوان Max Payne است و به همین دلیل قصد دارد تا ادامه ای دیگر برای داستان مکس پین خلق کند. Rockstar هنوز اطلاعات زیادی را درباره این بازی منتشر نکرده است. اما از اطلاعات منتشر شده می توان کمی به خط داستانی بازی پی برد. روز و شب برای او تفاوتی ندارد. همه جا تاریک است. گناه، مستی و مرگ از زمان های گذشته همراه اوست، اوقاتی که او را به شدت عذاب می دهند. مکس در سیاهی زندگی اش گم شده است. تنها و درمانده به سمت آینده ای نامعلوم پیش می رود. او دیگر کسی را در زندگی ندارد و به همین دلیل هر روز آرزوی مرگ می کند، اما دلایلی وجود دارند که او هنوز زنده است. مکس برای رهایی از گذشته اش، نیویورک را ترک کرده است و به سائوپائولو یکی از شهرهای برزیل آمده است. اما اینجا هم همان رنگ و بوی گذشته را دارد. فقر، فساد، مواد مخدر، انسان های بی گناهی که در دام این ماده خطرناک گرفتار شده اند باز هم در اطراف او وجود دارند. همان طور که مشخص است، فضای تاریک نسخه های گذشته به خوبی در بازی وجود دارد.
 
طبق اطلاعاتی که مجله Game Informer از جانب Rockstar درباره این بازی چاپ کرد، فضای تاریک بازی بسیار بیشتر از نسخه های گذشته خواهد بود و بازیکن را در مرحله ای جدید از زندگی مکس پین قرار می دهد. اما از تصاویری که تاکنون از بازی منتشر شده است، چنین مسئله ای در آن ها دیده نمی شود. البته کمی زود است که فقط با دیدن چند عکس درباره بازی تصمیم گیری کرد. همان طور که گفته شد بازی در ساوپائولو اتفاق می افتد. این شهر یکی از بزرگ ترین مکان هایی است که در آن خلاف، جرم و جنایت و مواد مخدر حرف اول را می زنند. اکنون دوازده سال از ماجراهای مکس می گذرد و او در مکان های خاکستری تری نسبت به گذشته قرار دارد. مسکن های مختلف سلاحی هایی هستند که مکس از آن ها برای تسکین دردهایش استفاده می کند. سازندگان بازی اعلام کرده اند که جو بازی به شدت روانشناسانه خواهد بود. این دقیقا همان چیزی است که بدنه اصلی سری بازی های Max Payne را تشکیل داده است. مکس پین در این بازی عضو نیروی امنیتی یک خانواده است. اما اتفاقاتی رخ می دهند که مکس را مجبور به مبارزه می کنند. طبق گفته های Rockstar سبک این بازی مانند گذشته اشکن سوم-شخص خواهد بود. هنوز مشخص نیست که چه امکانات و قابلیت های جدیدی به گیم پلی بازی اضافه شده اند، اما Rockstar اعلام کرد که تمام عوامل موفقیت آمیز نسخه های قبلی مانند استفاده از صحنه های آهسته (Bullet-Time) و همچنین خشونت بسیار بالا به همراه صحنه های دلخراش در بازی وجود خواهند داشت.
 
Rockstar در این باره توضیح داده است که این عنوان صرفا یک بازی اکشن بزن برو نخواهد بود. در بازی صحنه ها و لحظاتی دلخراش و شاید احساسی هم وجود دارند که در آن ها سعی شده عملکردهای مکس به خوبی دیده شوند. Rockstar در این باره گفته است: "از این راه می توانیم بازیکن را بیشتر با شخصیت مکس پین آشنا کنیم. سعی کرده ایم که بازیکن به نوعی همذات پنداری با مکس پیدا کند و خود را در بازی احساس کند. اکشن بازی بسیار نفس گیر خواهد بود. ما برای اینکه اکشن بازی را از همینی که هست جذاب تر هم کنیم، لحظات و امکاناتی را در بازی قرار داده ایم که با اختیار بازیکن در بازی رخ می دهند". این طور که Rockstar درباره گیم پلی بازی توضیح داده است، به نظر می رسد که باید با یک بازی کاملا جدید روبه رو باشیم. ما در نسخه های گذشته شاهد آن بودیم که مکس تنها یک پلیس و آدم کش نیست. احساسات و روابط عاطفی او به خوبی در بازی به نمایش در می آمدند و بازیکن را با زوایای دیگر شخصیت او آشنا می کردند. اما در نسخه جدید به نظر می رسد که وجود چنین مسائلی بسیار کمرنگ تر در بازی دیده شوند. این بازی همانند سایر عنوان های دیگر شرکت Rockstar با استفاده از موتور بازی سازی Rage در حال ساخت است.
 
با این موتور بازی سازی بازی هایی مانند GTA IV، Midnight Club: Los Angeles وTable Tennis  ساخته شده اند. همچنین بازی ای مانند Red Dead Redemption هم با همین موتور بازی سازی در حال ساخت است. هنوز تصاویر و یا دموهای زیادی از بازی منتشر نشده اند. اما به نظر می رسد بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار باشد. از اطلاعات به دست آمده مشخص شده است که این بار بازی در محیط های باز هم در جریان خواهد بود. Rockstar اعلام کرده است که سعی کرده ایم در طراحی محیط بازی از مکان ها و محیط های واقعی شهر سائوپائولو استفاده کنیم. به همین دلیل بازیکن با شبیه سازی خوبی از شهر رو به رو خواهد شد. بازی در مقطع های زمانی مختلفی در روز و شب اتفاق خواهد افتاد. تیم سازنده در این باره گفته است که نورپردازی عنصری است که در این قسمت به شدت به چشم خواهد آمد. یک نورپردازی بسیار خوب می تواند شرایط و حال و هوای آن زمان را به بازیکن منتقل کند. هنوز از اینکه چه شخصیت هایی در بازی حضور دارند و آیا شخصی از نسخه های گذشته در بازی حضور خواهد داشت یا خیر، مشخص نشده و مکس پین تنها فردی است که تاکنون معرفی شده است. اما اگر همچنان تصور می کنید که مکس پین این شماره مانند مکس پین در شماره های گذشته بسیار خوش تیپ است، کاملا اشتباه می کنید.
 
از تصاویری که تا کنون منتشر شده، تغییرات زیادی را در مکس شاهد هستیم. اضافه وزن، زخم های زیاد روی بدن و صورت و همچنین ظاهری مانند ولگردها از عمده تغییراتی است که در او دیده می شوند. هنوز مشخص نیست که Rockstar قصد دارد چه چیزی را با عنوان Max Payne 3 عرضه کند. تا این لحظه تغییرات زیادی در بازی صورت گرفته است که هیچ کس تصور آن ها را هم نمی کرد. این بازی به احتمال زیاد مانند نسخه های قبلی نخواهد بود. Rockstar در حال ساختن نسخه بعدی یکی از معروف ترین بازی ها است. تا زمانی که توپ در زمین Rockstar است، آن ها می توانند از این بازی یک شاهکار دیگر مانند نسخه های گذشته بسازند، یا یک عنوان کاملا تجاری که بر مبنای یک اسم استوار است را به بازار عرضه کنند. بدون شک این کمپانی ریسک بزرگی را برای ساخت این بازی پذیرفته است. این بازی در پاییز امسال برای PS3، Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.

25 روش افزایش ترافیک سایت یا وبلاگ

?-      در سایت هایی که بازدید زیادی دارند تبلیغ داشته باشید .


?-      از سایت هایی که تبلیغات رایگان ارائه می دهند استفاده کنید .


?-      با وبلاگ هایی که موضوعاتی مرتبط با موضوعات وب شما دارند تبادل لینک کنید .


?-      مرتبط با موضوع وبلاگ خود مقاله بنویسید .


?-      آر اس اس مطالبتان را در فید خوان گوگل با دوستانتان در شریک شوید .



?-      وقتی به کافی نت می روید ، وبلاگتان را هوم پیج کرده و حتی در علاقه مندی ها اضافه کنید .


?-      همه مطالبتان را یک جا در وبلاگتان رو نکنید و سعی کنید بازدید کنندگان خود را برای دفعات بعد نیز به وبلاگ خود بکشید .


?-      لینک مطالبتان را در سرویس های لینک باکس و لینک گاه ها مانند سی لینک و بالاترین اضافه کنید .


?-      از ساب دامین هایی که آدرس سایت شما را در صفحات اول خود قرار می دهند استفاده کنید !


??-  هنگامی که مطلبی را از سایتی دیگر می نویسید ،حتما منبع آن را نیز ذکر کنید و در صورت امکان به سایت مرجع خبر داده و لینکش کنید .


??-  ارسال آف در یاهو به گروهی از دوستان تنها برای یک بار شاید راه خوبی برای افزایش بازدید باشد .


??-  مطالبتان را به یک سرویس وبلاگ دهی بر پایه وردپرس انتقال دهید .


??-  سعی کنید به نظرات خوانندگان وبلاگ خود احترام بگذارید .


??-  به درخواست های خوانندگان وبلاگ خود در صورت امکان جواب دهید .


??-  در تالارهای گفتمان مربوط با موضوعات وبلاگ خود شرکت کرده و آدرس وب خود را در امضایتان ذکر کنید .


??-  قالب وبلاگ تاثیر زیادی در مدت زمان حضور کاربران در وبلاگتان خواهد داشت .


??-  خروجی Rss خود را به feedBurner منتقل کنید .


??-  از لینک های داخلی و لینک به مطالب مرتبط غافل نشوید .


??-  به صفحه اول وبلاگتان ارزش زیادی بدهید و در صورت حجیم بودن مطالب از ادامه مطلب استفاده کرده و از بکارگیری عکس هایی که باعث به هم خوردن قالب وبلاگ می شود پرهیز کنید .


??-  برای کسب اطلاع از خواسته های خوانندگان وبلاگ از نظرسنجی استفاده کنید . در این صورت شما خواهید توانست مطالبی مورد علاقه بازدیدکنندگان وبلاگتان بنویسید .


??-  سعی کنید منظم بروز شوید . موتور های جستو جو به این مورد بیشتر اهمیت می دهند .


??-   هر از چندگاهی آدرس وبلاگتان را به سایتهای مهم لینک گاه پینگ کنید .


??-  کتاب های الکترونیکی را که آدرس وبلاگ شما در آنها است را در سطح اینترنت پخش کنید .


??-  سعی کنید بازدیدکننده دائمی داشته باشید ، نه بازدیدکننده زیاد !


??-  انتقاد پذیر باشید و سعی کنید ارتباط خود را با بازدید کنندگانتان صمیمی تر کنید .

نقد بازی assassins 2

اگر نگاهی به تاریخ بشر بیندازیم به حادثه ها و اتفاق های ریز و درشت زیادی بر می خوریم. اما در بین آن ها اتفاقاتی هستند که شاید اگر به وقوع نمی پیوستند تاریخ به شکلی دیگر رقم می خورد. در بین این اتفاقات می توان به جنگ های صلیبی، قرون وسطی و یا جنگ های جهانی اشاره کرد. اما کاش می شد که می توانستیم این اتفاقات را تغییر دهیم و یا از نزدیک شاهد آن ها باشیم. اما افسوس که نمی توان زمان را به عقب برد. تنها منبعی که می توان به آن مراجعه کرد کتاب های تاریخی است که به احتمال زیاد تحریف های زیادی هم در آن ها صورت گرفته است. اما شرکت بازی سازی Ubisoft با ساخت عنوانی به نام Assassin’s Creed ثابت کرد که می توان در تاریخ سفر کرد و حتی آن را تغییر داد. واقعا ایده این بازی بسیار خوب و نو آورانه است. تا قبل از این عنوان هیچ شرکتی این جسارت را به خرج نداده بود تا به مهم ترین وقایع تاریخ بشری به جز جنگ جهانی به این صورت به دنیای بازی های کامپیوتری وارد کند. نسخه شماره یک این بازی شبیه سازی خوبی از مکان ها و وقایع تاریخی جنگ های صلیبی را به نمایش در آورد. همین مسائل باعث شد که این بازی مورد استقبال عموم و حتی دست اندرکاران صنعت بازی های کامپیوتری قرار بگیرد. موفقیت نسخه اول این بازی به انگیزه خوبی برای ساخت نسخه دوم تبدیل شد. نسخه دوم بازی هم به قسمت دیگری از تاریخ می پردازد.


داستان:

یکی از عواملی که باعث موفقیت نسخه قبلی و به احتمال زیاد این نسخه می شود، داستان بازی است. داستان بازی را یکی از بهترین نویسندگان بازی یعنی آقای کوری می (Corey May) نوشته است. از آثار این نویسنده می توان به Prince of Persia: Warrior Within،Stolen،Prince of Persia: The Two Thrones،Army of Two و Assassin's Creed  اشاره کرد. البته اکثر بازی های ساخته شده توسط استودیوی Ubisoft آن هم شعبه Montreal از داستان های بسیار خوبی بهره مند هستند. داستان بازی Assassin’s Creed 2 از جایی آغاز می شود که دزموند مایلز (Desmond Miles) که به وسیله دستگاه Animus توانسته بود به دوران جنگ های صلیبی سفر کند و نکات ناگفته آن زمان را کشف کند به همراه دختر جوانی به نام  لوسی استیلمن-Lucy Stillman-که مسئول دستگاه Animus است از محلی که در آن فعالیت می کنند، فرار کند. پس از اینکه آن ها موفق می شوند از دست ماموران امنیتی فرار کنند به محل جدیدی می روند که دستگاه Animus 2 در آن قرار دارد. آن ها باز هم سعی دارند که به وسیله این دستگاه به گذشته بروند و در نقش یکی دیگر از اجداد دزموند که اتزیو آودیتوره دی فیرنز (Ezio Auditore di Firenze) نام دارد به بخش نا معملوم دیگری از تاریخ دست پیدا کنند. آن ها در قرن پانزدهم به ونیز می روند. در آن روز اتزیو تازه به دنیا آمده است. بعد از آن بازی به زمانی سفر می کند که دیگر اتزیو به مرد جوانی تبدیل شده است. خانواده اتزیو یکی از خانواده های مهم آن زمان ونیز هستند که یک راز بزرگ را در خود دارند. پدر اتزیو که جیووانی(Giovanni) نام دارد عضو یکی از گروه های Assassin آن زمان است. اما اتفاقی باعث می شود که هویت پدر او فاش شود. هنگامی که مشخص می شود که پدر جیووانی یکی از Assassinهای معروف بوده است، دولت آن زمان او و دو پسر دیگرش را به اعدام محکوم می کنند. روز اعدام آن ها فرا می رسد و اتیزیو به همراه خواهر و مادرش با اندوه فراوان در حال نگاه کردن به اعضای خانواده شان هستند. پس از اعدام، اتزیو قسم می خورد که انتقام خون پدر و برادرانش را از عاملین این اتفاق بگیرد. به همین دلیل اتزیو نیز راه پدرش را در پیش می گیرد و به گروه Assassinها می پیوندد و...


گرافیک:

با توجه به پیش زمینه ای که در نسخه یک این بازی در اذهان باقی مانده بود، همگان منتظر بودند تا این عنوان هم از گرافیک خوبی برخوردار باشد و مانند نسخه قبلی به عنوانی مثال زدنی در این قسمت تبدیل شود. شاید کمی این قسمت برای طرفداران این بازی خوشایند نباشد اما در ابتدای بازی گرافیک بازی به شدت در ذوق می زند. طراحی شخصیت ها در همان سطح نسخه اول بازی قرار دارد و پیشرفتی هم نکرده اند. شخصیت ها از چند ضلعی های زیادی تشکیل نشده اند. سایه پردازی در همان قسمت ابتدای بازی به هیچ وجه قابل قبول نیست. سایه ها فقط دایره های کم رنگی هستند که زیر پای شخصیت ها قرار دارند. اما یکی دیگر از مسایلی که باز هم کمی مشکل در بازی ایجاد کرده بود وجود افت فریم بود. البته این افت فریم به قدری نبود که به مشکلی اساسی در بازی تبدیل شود. اما گرافیک بازی زمانی که به ونیز می روید و کنترل بازی را با اتزیو انجام می دهید کمی بهتر می شود که تقریبا به آن چیزی که انتظار داشتیم نزدیک می شود. اما باز هم فکر می کردیم که گرافیک بازی بهتر از این حرف ها باشد. شهر ونیز بسیار خوب طراحی شده است. تمامی مکان های تاریخی این شهر با تمامی جزئیات از روی نمونه های واقعی آن ها ساخته شده است. نورپردازی در این بخش هم بسیار بهتر به نظر می رسد. سایه ها به خوبی شکل می گیرند و با توجه به جهت تابش نور تغییر می کند. طراحی سربازها و سلاح هایی که در بازی به کار رفته اند بسیار خوب است. همانند نسخه گذشته می توانید از مکان ها بلندی که در شهر قرار دارند بالا بروید. در این زمان منظره ای بسیار زیبا از محیط شهر نمایان می شود. یک منطقه بسیار بزرگ در جلوی چشمان شما قرار می گیرد که حتما شما را چند لحظه ای به خود جذب می کند.

موسیقی/ صداگذاری:

یکی از حسن های خوبی که این بازی دارد موسیقی فوق العاده به همراه صداگذاری خوب است. موسیقی بازی کاملا از موسیقی آن زمان ایتالیا برگرفته شده است. البته ذکر این مسئله الزامی است که کار آهنگسازی این بازی را آقای جسپر کید (Jasper Kyd)  بر عهده داشته است که موسیقی بازی هایی همچونHitman ، Gears of War و Splinter Cell: Chaos Theory را ساخته است. صداگذاری بازی هم بسیار خوب است و دلیل این هم استفاده صدای اشخاص مطرح در این زمنیه است. استفاده از صدای آقای فیلیپ شهباز (Philip Shahbaz) برای شخصیت اتزیو استفاده شده است. همچنین از صدای آقای نولان نورث (Nolan North) نیز برای شخصیت دزموند مایلز استفاده شده است. البته صدای اشخاص مختلف در بازی، صداهایی که در محیط بازی شنیده می شوند به ویژه صداهایی که در هنگام جشن ها و مراسم های مختلفی که در بازی وجود دارند نیز بسیار خوب است. در کل بخش صداگذاری این بازی بسیار خوب است و مشکل خاصی ندارد.


گیم پلی:

گیم پلی یکی از مسائلی بود که در نسخه اول بازی در ابتدا بسیار جذاب به نظر می رسید و بعد از مدتی به شدت کسل کننده می شد. اما این مسئله در این نسخه خیلی کمتر به چشم می خورد. گیم پلی بازی شامل فعالیت ها و کارهای مختلفی می شود که بازیکن به هیچ وجه احساس خستگی نمی کند. همانند گذشته می توانید از ساختمان های بلند بالا بروید و به یکباره از آن ها به پایین بپرید. سیستم مبارزه ها در بازی هم بسیار بهتر شده است. همانند گذشته می توانید در هنگام حمله دشمنان، ضربات را دفاع کنید و با حرکات بسیار جالب و هیجان آوری آن ها را از بین ببرید. یکی از امکاناتی که در این شماره به گیم پلی بازی اضافه شده است، قابلیت شنا کردن است. می توانید در هنگام فرار از دست دشمنان به داخل رودخانه ها بپرید و پنهان شوید. یکی دیگر از مسائلی هم که باعث شده گیم پلی بازی تغییر کند، استفاده از اختراعات آقای لئوناردو داوینچی است. می توانید به وسیله دستگاه پرواز او بر فراز شهر ونیز پرواز کنید. همچنین می توانید از تیغه های پنهانی که داوینچی برای شما طراحی کرده است هم بهترین استفاده را ببرید. واقعا گیم پلی بازی در این نسخه پیشرفت کرده  و هیچ گونه مشکلی را در اینباره در بازی شاهد نیستیم.


نتیجه گیری:

بازی Assassin’s Creed 2 جزو آن دسته از بازی هایی است که داستان بسیار خوبی را در خود قرار داده است. اما این بازی برخلاف افکار عموم در قسمت گرافیک با کمی کم کاری رو به رو است. البته این به آن معنا نیست که بازی با یک مشکل اساسی در این قسمت مواجه است. صداگذاری و موسیقی بازی هم بسیار خوب است و همین مسئله این بازی را به یک عنوان خوب تبدیل کرده است. البته لازم به ذکر است که نسخه PC این عنوان در سه ماهه اول سال 2010 عرضه خواهد شد.